Dowiedz się jakie są możliwe przyczyny utraty włosów u kobiet i mężczyzn

Znacznie więcej ludzi ma do czynienia z nadmiernym wypadaniem włosów. Najczęściej sami przyczyniamy się do wystapienia problemu, ale zdarzają się również bardziej skomplikowane przyczyny takich sytuacji. Gęste, błyszczące i zdrowe włosy to marzenie każdego, niezależnie od płci. Panowie również przecież skupiają coraz większą uwagę do wizerunku. O ile domowe metody nie przyniosą planowanego efektu i poprawy kondycji włosów, potrzebne będzie zdiagnozowanie przyczyny utraty włosów w większej, niż przyjęta ilości.

Większość pacjentów drążących kłopot utraty włosów u lekarza podstawowej opieki zdrowotnej czy też dermatologa wskazuje jako przyczynę łysienia nerwy, zaburzenia hormonalne, choroby tarczycy czy niedobór żelaza i mikroelementów. Często jako działanie niepożądane w działaniu innych przyjmowanych leków podkreślane bywa w ulotce znaczne wypadanie włosów. Każda informacja podana lekarzowi dotycząca takich środków stosowanych przez chorego może mieć znaczenie dla doprecyzowania przyczyny i dobrania sposobów leczenia i zapobiegania. Głównymi powodami łysienia u mężczyzn jest osłabienie mieszków włosowych, często po 40 roku życia. Sklasyfikowane jest to jako łysienie plackowate, albo androgenowe. U pań także najczęściej wypadanie włosów to efekt łysienia na szczycie głowy i nad czołem. Jest to związane ze zmianami hormonalnymi, głównie w okresie menopauzy. Powodować je mogą też czynniki genetyczne, a także antykoncepcja hormonalna. Wśród płci pieknej nadmierne wypadanie włosów może być efektem niedoboru żelaza, wahań hormonalnych w czasie ciąży i połogu albo nerwów, choroby tarczycy.
Sporo wiedzy jak uporać się z wypadającymi włosami odszukasz tu:: tratamiento capilar para el cabello