Schudnij szybko

Plan sporządził amerykański lekarz Michael Agatston. Opera się ona na zastąpieniu tłuszczów zwierzęcych tłuszczami które pochodzą z ryb, oliwy, orzechów i awokado oraz jedzenie węglowodanów o niskim indeksie glikemicznym. Cały plan dzielimy na 3 fazy. Początkowy trwa 2 tyg. Podczas tego czau powinno się dostarczać dużo białka i mniej cukrów o niskim indeksie glikemicznym – poniżej 35. Niedozwolone są słodycze, alkohol i owoce. W drugie fazie akceptowalne są produkty o wyższym IG, jednak nieprzekraczającym 50. Menu wzbogacone zostaje o razowe pieczywo, brązowy ryż i niełuskane kasze. Etap ten może trwać nawet kilka miesięcy, aż do osiągnięcia zamierzonego celu. Ostatnia faza, która ma pomóc w utrzymaniu wagi, można pozwalać sobie na więcej produktów o przeciętnym, a nawet większym IG, jednak wciąż powinno się przestrzegać zasad diety.
Wady: - na początku przyczynia się do gwałtownego obniżenia masy ciała, co spowodowane jest odwodnieniem organizmu. W następnych etapach spadek masy organizmu jest mniej widoczny, co w wielu przypadkach kończy się zakończeniem diety lub przedłużeniem pierwszego etapu, co jest szczególnie niebezpieczne i często prowadzi do ketozy (zakwaszenia organizmu), a w efekcie nawet do dysfunkcji nerek. - w początkowym okresie, który cechuje się niskim spożyciem węglowodanów, może pojawić się zmęczenie i ogólne osłabienie organizmu powiązane z obniżeniem poziomu cukru we krwi. Plusy: - dieta obniża poziom złego cholesterolu we krwi, zmniejsza zagrożenie chorób układu krążeniatakże cukrzycy - pomaga szybko tracić na wadze bez efektu jo-jo - nie jest dietą skrajnie restrykcyjną, tym samym jej stosowanie jest względnie łatwe i zdrowe.
Kliknij też: integratori per erezione